Oglasni i reklamni sadržaj nije nepoznanica u suvremenom društvu – između pjesama na radio stanicama često se zavrti oglas, najnapetije scene filmova i serija prikazivanih na televiziji bivaju prekinuti reklamnim sadržajem, a razvojem digitalnih tehnologija, otvorile su se nove mogućnosti i prostor za reklamiranje i promociju sadržaja, usluga i proizvoda.
Korisnici interneta svakog dana bivaju izloženi velikom broju reklamnog, oglašivačkog i promotivnog sadržaja što otežava identifikaciju manipulativnog i obmanjujućeg sadržaja jednako kao i lažnih oglasa. Lažni oglasi na prvi pogled djeluju realno, vjerodostojno te zadržavaju pažnju korisnika reklamirajući, odnosno obećavajući korisniku iznimno kvalitetan proizvod ili nevjerojatno uslugu po izuzetno povoljnim cijenama, međutim radi se o obmani i manipulaciji.
Saznaj više o lažnim oglasima i dezinformacijama na videozapisu! ⬇
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije, kao ni stajališta Agencije za elektroničke medije. Europska unija i Europska komisija ni Agencija za elektroničke medije ne mogu se smatrati odgovornima za njih.