VIDEOZAPIS

Senzacionalizam i click bait

Autor: Jelena Drobnjak, HUOJ
event 05.09.2024.
Izvor: izrađeno uz pomoć AI alata Canve

Senzacionalizam i Clickbait kratkoročno privlače pažnju javnosti i trenutačno povećavaju financijsku dobit, međutim dugoročno dovodi do pada povjerenja javnosti u medijski sadržaj.

Dezinformacije, lažne vijesti, teorije zavjere, obmanjujući i manipulativni sadržaj postaje sve veći problem društva 21. stoljeća. Informativni i edukativni sadržaj u medijima biva zamijenjen naslovima koji će zainteresirati javnost te povećati novčane prihode, a sve je češća i pojava senzacionalizma,žutila i clickbaita. Senzacionalizam je oblik pisanja teksta ili članka kojim se krše određene etičke norme i propisi kao što su pravo pojedinca na privatnost, izvještavanje o nebitnim temama – tračevi te izvještavanje o tragedijama i nesrećama, a oslanja se na osjećaje konzumenata sadržaja. Većinu senzacionalističkih članaka čitatelj može prepoznati po oznakama koje se nalaze neposredno uz članak kao što su „Nećete vjerovati ovome“, „Šokantno“, „Ovo morate vidjeti“, „Ovo ne smijete propustiti“ i slično.

Saznaj više o senzacionalizmu i click baitu na video zapis! ⬇

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije, kao ni stajališta Agencije za elektroničke medije. Europska unija i Europska komisija ni Agencija za elektroničke medije ne mogu se smatrati odgovornima za njih.